top of page
  • hagoged

רגע של גאווה - טקס הענקת פרס " דן דוד" לתיכון אחד העם ולשלוש תלמידות

עודכן: 7 בספט׳ 2019


גבי בן דוד, שירה יונג יב4 , נועם יהושוע יב4, ליה בר סלע י4 , יעל בצלאל , מנהלת הקמפוס השש שנתי אחד העם, דליה בן אסא , רכזת מחוננים עירונית ומנחה, דן דוד הבן


 

אמש זכינו למעמד מכובד באוניברסיטת תל אביב. תיכון אחד העם זכה בפרס הוקרה כספי ובתעודה על קידום מצויינות ועל כך שמעל 10 שנים ברציפות תלמידינו זוכים במקומות ראשונים בתחרות דן דוד. הטקס היה מרשים במעמד רקטור האוניברסיטה, אשתו של דן דוד ז״ל העניקה לנו את הפרס. יעל בצלאל מנהלת בית הספר מסכמת ״כל זאת בזכות העבודה המקצועית המחוייבות של דליה בן אסא להוות מנטור לתלמידינו בכתיבת החיבורים . דליה את מביאה כבוד רב לבית ספרנו ולקהילה בכלל. תודה לנורית שהגיעה עימנו לטקס וכיבדה את התלמידים הזוכים ואותנו. כמו כן שלוש בנות זכו אף הן בפרסים על כתיבת חיבורן בנושא דמויות מעוררות השראה.״

 


יעל בצלאל מקבלת את תעודת ההוקרה לתיכון אחד העם על מצוינות ועבודה מקצועית .

האחרונה בתמונה דורית ססמן מנהלת נוער שוחר מדע אוניברסיטת ת״א


 

תחרות "דן דוד" הנה תחרות חיבורים יוקרתית ברמה בינלאומית במסגרת נוער שוחר מדע באוניברסיטת ת"א לכתיבת חיבור אקדמי .



הטקס היה מרשים וחגיגי באופן מיוחד , במעמד פרופסורים נכבדים זוכי פרס "דן דוד" משפחתו של דן דוד ז"ל ובמעמד רקטור האוניברסיטה פרופ' ירון עוז ,שהעביר מסר לתלמידים הזוכים מדבריו של בנימין פרנקלין על חשיבות שמירה על ערכים .

 



התרגשות גדולה אחזה בקהל, כאשר הכריזו מעל הבמה, כי תיכון 'אחד העם' זכה בפרס הוקרה כספי ובתעודה על קידום מצוינות ,על עבודה מקצועית ומסורה עם תלמידנו ופעילות פורייה שמשך יותר מ14 שנים תלמידנו זוכים ברציפות במקומות הראשונים .

הגב' יעל בצלאל ,מנהלת תיכון 'אחד העם' והגב' דליה בן אסא רכזת עירונית ,הוזמנו לבמה לקבלת הפרס לקול תשואות הקהל. היה זה רגע של גאווה- זכינו למעמד מכובד באוניברסיטת ת"א וברכות מהקהל לרגל קבלת הפרס מאוניברסיטת ת"א על ההצלחה וההישגים הגבהים של תלמידנו.

 


ליה בר סלע עם אחד בשיחה עם פרופסור להיסטוריה, קנת פומרנץ חתן פרס דן דוד. הוא ידיד קרוב של הגיבורה עליה כתבה חיבור ליה בר סלע

Name Your Hero


 

מתוך 1250 חיבורים שהתקבלו מכל הארץ, 22 זכו בפרסים, ביניהם שלוש תלמידות מתיכון "אחד העם" פ"ת. החיבורים עמדו בקריטריונים הגבוהים של התחרות כתיבה אקדמית ברמה גבוהה, מקוריות ויצירתיות. .

כלות פרס "דן דוד" לשנת תשע"ט מתיכון אחד העם פ"ת שכתבו על דמויות מעוררות השראה ,בהנחיית דליה בן אסא ,וזכו בפרס "דן דוד" הנכסף הן : 

 

ליה בר סלע- תלמידת כיתה י4  כתבה חיבור בנושא:

"אליזבת לופטוס, צעד בכיוון האמת"

 

נועם יהושוע - תלמידה מיב4 כתבה חיבור בנושא:

"אננד גירידהרדס- הניצחון הכפול"  

 

שירה יונג - תלמידה מיב4 כתבה חיבור בנושא:

"סתיו שפיר, פוליטיקה זו לא מילה גסה ."

 

במסגרת התחרות הבינלאומית ע"ש דן דוד מוענק מדי שנה פרס על תרומה לחברה ולקהילה בעולם. המועמדים שזכו בפרס  הוכיחו הצטיינות מיוחדת ותרומה יוצאת– דופן לאנושות בתחומי המדע, הרוח והאמנות.

התלמידים שהשתתפו בתחרות החיבורים לנוער בחרו אישיות Name Your Hero ועמותה או מוסד יוצא דופן שתרם לחברה ולאנושות . תחרות כתיבת החיבורים כוללת שני שלבים: בשלב ראשון התבקשו התלמידים להגיש חיבור קצר (הצעה באורך כעמוד אחד) המתאר את המועמד/ארגון/מוסד אותו הם רוצים להציע לקבלת פרס "דן דוד" והסבר לבחירתם.

בשלב השני  בני נוער שהציעו את ההצעות המעניינות והמרשימות ביותר הוזמנו לסדנת כתיבה.והגישו חיבור סופי.

 

תלמידי תיכון "אחד העם" זוכים בתחרות בפעם ה-14 ברציפות ,זאת גאווה גדולה וכבוד גדול לתיכון אחד העם בהנהלת הגב' יעל בצלאל ולעיר פ"ת.

44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page